در حالی که اکثر مردم تجارت زیبایی را به عنوان لوازم آرایشی می دانند ، این دامنه در حال رشد است و اکنون شامل طیف گسترده ای از محصولات است. فراتر از محصولات آرایشی عطر ، پاک کننده های پوستی ، مجموعه ای از سایر محصولات مراقبت از پوست ، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره وجود دارد
فراتر از محصولات خود ، تجارت زیبایی همچنین نحوه محصولات را شامل می شود. به ویژه ، نقاط قیمت و اماکن لوازم آرایشی بسته بندی و فروخته می شوند. نقاط قیمت همیشه متفاوت بوده اند ، اما بسته بندی اهمیت بیشتری پیدا کرده است. جایی که محصولات ی از گاه های کالاهای فیزیکی که بسیار محل ست بوده اند رفته اند تا از طریق اینترنت به مردم در سراسر جهان فروخته شوند.
این راهنما علم زیبایی نیست ، یک راهنمای کسب و کار است که شامل اطلاعاتی در مورد تاریخ و بازار فعلی (از تاریخ این راهنمای) است. به طور کلی تمرکز ایالات متحده و اروپا وجود دارد ، اما صنعت مدرن بسیار جهانی است. این راهنما جامع و جامع نیست ، بلکه به عنوان نقطه شروع تحقیق در این زمینه شناخته می شود.
لوازم آرایشی طیف وسیعی از کالاها را تشکیل می دهند که برای مراقبت از صورت و بدن یا تقویت یا تغییر شکل صورت یا بدن استفاده می شود. این محصولات شامل مراقبت از پوست ، مراقبت شخصی ، لوازم آرایشی و رایحه می باشد.
طیف گسترده ای از لوازم آرایشی موجود است ، از شامپو گرفته تا مرطوب کننده گرفته تا رژ لب. هر زیر گروه از لوازم آرایشی ویژگی های خاص خود را دارد ، با این حال محصولات به طور کلی با استفاده از مخلوطی از ترکیبات شیمیایی حاصل از منابع طبیعی یا به صورت مصنوعی تهیه می شوند. [1]
لوازم آرایشی می توانند سه هدف داشته باشند. از آنها می توان برای تمیز کردن مانند شامپو ، شستشوی بدن و پاک کننده صورت استفاده کرد. می توان از آنها برای پر کردن و محافظت از پوست مانند تونرها ، سرمها ، مرطوب کننده ها و کرم های بدن استفاده کرد. یا می توان از آنها برای تقویت ظاهر شخصی مانند آرایش استفاده کرد.
لینک کوتاه شده : https://is.gd/caxuQX
مواد شیمیایی آرایشی ,محصولات ,لوازم ,استفاده ,صورت ,مراقبت ,لوازم آرایشی ,مرطوب کننده ,آنها برای ,بسته بندی ,وجود دارد منبع
درباره این سایت